Logo e1684409716920

Lommeure har været en vigtig del af den moderne civilisation og udviklingen i urverdenen. Lige siden det 16. århundrede har de været en integreret del af mandemoden. Disse små, runde ure repræsenterede bærbare ure og var et statussymbol, indtil masseproduktion blev let.

Watch-Museum har samlet og forhandlet fine vintage og antikke lommeure i årevis

I mange år har Watch Museum været dedikeret til at indsamle og forhandle de fineste vintage og antikke lommeure. Vores omfattende udvalg omfatter en række unikke stykker, der har bestået tidens tand, og som stadig er fuldt funktionelle i dag.

Her finder du en række af mange slags lommeure til salg, der tæller: Verge Fusee antikke lommeure, antikke lommeure med par, repeater lommeure, kronograf lommeure, engelske lommeure, herre antikke lommeure, antikke chiming lommeure , Antikke emalje Lommeure, Tidligere Antikke Lommeure, Breguet Antikke Lommeure, Waltham Antikke Lommeure og mere med Guld og Sølv Ure, inklusive Open Faced, Hunter og Half Hunter lommeure; alle er blevet serviceret, renset og repareret eller restaureret efter behov, og de fungerer alle.

Det, der gør disse lommeure så specielle, er deres levetid. Mens mange 100 år gamle mekaniske genstande for længst er holdt op med at virke, fortsætter vores antikke lommeure med at fungere, præcis som de var beregnet til for årtier eller endda århundreder siden. Disse værdifulde ure varierer i alderen fra 50 til over 350 år gamle, og viser den tidløse appel og det mesterlige håndværk, der har gjort dem til så eftertragtede samlerobjekter.

Vores antikke lommeure er blevet serviceret, renset og repareret eller restaureret efter behov, så de kan fungere korrekt. Vi sætter en ære i at sikre, at vores kunder modtager ure, der er i funktionsdygtig stand og i fremragende stand.

Hos Watch Museum er vi forpligtet til at yde enestående kundeservice og hjælpe samlere og urentusiaster med at bygge deres samlinger. Vores samling af antikke lommeure er et af de mest omfattende på markedet i dag, og vi tilføjer altid nye, unikke smykker til vores lager.