Selecteer Pagina
Logo e1684409716920

Zakhorloges zijn een belangrijk onderdeel geweest van de moderne beschaving en ontwikkelingen in de horlogewereld. Sinds de 16e eeuw zijn ze een integraal onderdeel van de mannenmode. Deze kleine, ronde uurwerken vertegenwoordigden draagbare klokken en waren een statussymbool totdat massaproductie gemakkelijk werd.

Watch-Museum verzamelt en verhandelt al jaren mooie vintage en antieke zakhorloges

Watch Museum legt zich al jaren toe op het verzamelen en verhandelen van de mooiste vintage en antieke zakhorloges. Onze uitgebreide selectie omvat een verscheidenheid aan unieke stukken die de tand des tijds hebben doorstaan ​​en nog steeds volledig functioneel zijn.

Hier vindt u een reeks van vele soorten zakhorloges die te koop zijn: Verge Fusee antieke zakhorloges, antieke zakhorloges met paar behuizingen, repeater zakhorloges, chronograaf zakhorloges, zakhorloges met Engelse hendel, antieke herenzakhorloges, antieke klokkenspelhorloges , antieke emaille zakhorloges, antieke zakhorloges uit het verleden, antieke Breguet-zakhorloges, antieke Waltham-zakhorloges en meer met gouden en zilveren kasten, waaronder open zakhorloges, jager- en half-jager-zakhorloges; ze hebben allemaal een onderhoudsbeurt gehad, schoongemaakt en waar nodig gerepareerd of gerestaureerd, en ze werken allemaal.

Wat deze zakhorloges zo bijzonder maakt, is hun lange levensduur. Hoewel veel 100 jaar oude mechanische voorwerpen al lang niet meer werken, blijven onze antieke zakhorloges functioneren zoals ze decennia of zelfs eeuwen geleden bedoeld waren. Deze waardevolle uurwerken variëren in leeftijd van 50 tot meer dan 350 jaar oud en tonen de tijdloze aantrekkingskracht en het meesterlijke vakmanschap waardoor ze zulke begeerde verzamelobjecten zijn geworden.

Onze antieke zakhorloges zijn waar nodig onderhouden, schoongemaakt en gerepareerd of gerestaureerd, zodat ze weer correct kunnen functioneren. Wij zijn er trots op dat wij ervoor kunnen zorgen dat onze klanten uurwerken ontvangen die in goede staat verkeren en in uitstekende staat verkeren.

Bij Watch Museum streven we ernaar om uitzonderlijke klantenservice te bieden en verzamelaars en horlogeliefhebbers te helpen bij het opbouwen van hun collecties. Onze collectie antieke zakhorloges is een van de meest uitgebreide die momenteel op de markt verkrijgbaar is, en we voegen voortdurend nieuwe, unieke stukken toe aan onze inventaris.