Velg Side
Logo e1684409716920

Lommeklokker har vært en viktig del av moderne sivilisasjon og utviklingen i klokkeverdenen. Helt siden 1500-tallet har de vært en integrert del av mannlig mote. Disse små, runde klokkene representerte bærbare klokker og var et statussymbol helt til masseproduksjonen ble enkel.

Watch-Museum har samlet og handlet med fine vintage og antikke lommeur i årevis

I mange år har Watch Museum vært dedikert til å samle og handle med de fineste vintage og antikke lommeur. Vårt omfattende utvalg inkluderer en rekke unike deler som har bestått tidens tann, og som fortsatt er fullt funksjonelle i dag.

Her finner du et utvalg av mange typer lommeur for salg som teller: Verge Fusee antikke lommeur, antikke lommeur med par, repeter lommeur, kronograf lommeur, lommeur med engelsk hånd, antikke lommeur for herrer, antikke chiming lommeur , Antikke emalje lommeur, Prior antikke lommeur, Breguet antikke lommeur, Waltham antikke lommeur og mer med gull- og sølvvesker, inkludert lommeur med åpen front, Hunter og Half Hunter; alle har blitt vedlikeholdt, rengjort og reparert eller restaurert etter behov, og alle fungerer.

Det som gjør disse lommeklokkene så spesielle er deres levetid. Mens mange 100 år gamle mekaniske gjenstander for lengst har sluttet å fungere, fortsetter våre antikke lommeur å fungere akkurat slik de var ment for tiår eller til og med århundrer siden. Disse verdifulle klokkene varierer i alder fra 50 til over 350 år, og viser den tidløse appellen og det mesterlige håndverket som har gjort dem til så ettertraktede samleobjekter.

Våre antikke lommeur har blitt vedlikeholdt, rengjort og reparert eller restaurert etter behov, slik at de kan fungere korrekt. Vi setter vår ære i å sikre at våre kunder mottar klokker som fungerer og er i utmerket stand.

På Watch Museum er vi forpliktet til å yte eksepsjonell kundeservice og hjelpe samlere og urentusiaster med å bygge samlingene deres. Vår samling av antikke lommeur er en av de mest omfattende på markedet i dag, og vi legger alltid til nye, unike deler til vårt lager.